onsdag 15 november 2023

Jesus Påskalammet

Jesus Kristus är Faderns...  VÄLSIGNELSE ... Fader  i Jesu namn Du håller .. VÄLSIGNELSEN OCH FÖRBANNELSEN ... ....i din Hand .... Stor är din trofasthet och din NÅD  i Jesus Kristus  ..... Ja stor är din NÅD och TROFASTHET  och VÄLSIGNELSE ... i Jesus Kristus .... Giv oss ödmjuka hjärtan ..Låt din Ande tala till oss genom Jesus Kristus .... Ja stor är din NÅD din TROFASTHET  din VÄLSIGNELSE ... ÄRA VARE FADERN  SONEN  ANDEN  I  ALL  EVIGHET.. AMEN



Tack Fader  i Jesus namn Då litar jag på att Din Nåd  är mig nog och jag förtröstar på Herren  Jesus Kristus  blods beskydd  Amen 

Lammets blod på dörrposten ...Dödsängeln blir befalld av Jesus Fader gå förbi huset  = pass over = påsk = påskalammet = förebild Jesus rena fläckfria offer och Jesus blod  

Förebild  till Jesus blods beskydd NU i ett ständigt NU  =  Faith is Now  hebr 11:1 

Jag litar till 100 % på Jesus blods beskydd  NU i ett ständigt NU  =  Faith is Now  hebr 11:1 
Jag litar till 100 %  på  Jesus namns beskydd NU i ett ständigt NU  =  Faith is Now  hebr 11:1 

Tack Fader  i Jesus namn Då litar jag på att Din Nåd  är mig nog och jag förtröstar på Herren  Jesus Kristus  blods beskydd  Amen 


 worship me and I  will bless your food  and water and I will take away sickness among you  

exodus  23 vers 24 25  i NIV 

NIV Worship the LORD your God, and his blessing will be on your food and water. I will take away sickness from among you,


det var denna  förklaring  prayer to plead   som fick mig på spåret  jag körde de 10  första minuterna fram och tillbaka   tills jag fattar  vad sägs   vad menas  här en andlig sanning jag ej sett fast frälst trettio år 

PRAYER TO PLEAD THE BLOOD OF JESUS FOR PROTECTION | No Weapon Formed Will Prosper - YouTube



det här har jag aldrig sett ..jag trodde David   sjöng  lovsång  ps 92  ..för att David  kände för det och därför skapade lovsång  ..nej  det är en instruktion från himlens Gud  från 2 mose 23 vers 24 -25   i 1917 syns  det inte ordet worship   det står tillbedjan  tjäna  men i NIW   står exakt  worship me and I will bless your food  and water and I will take away sickness among you  wow   ..nu gick jag igång   100 %  och  det var denna you tube   som  fick mig göra 180 grader   ...så då gör jag en lovsångs sida  för lära mig dessa sanningar  så nu skriver jag ner The Word of God is  Jesus   och nu tar jag Ordet  kap o vers och gör en  A4 lista  att läsa innan till  och under tiden lära en del av Ordet utantill det får ta den tid det tar lära sig utantill Ordet 


Learning How to Follow God's Voice — Karen Wheaton | Ramp Church Manchester - YouTube

dilligently  = dog going after a sqirrel  som Karen beskriver superb enkelt   det var detta som gjorde 180 grader och jag börja söka  kunskap mer kunskap och hitta dessa guld kunskap  

Diligence Is Required For Success in God | Renner Ministries



Seven Things to do Every Day to Become Spiritually Strong — Rick Renner - YouTube




Hebrews 11:6 And without faith it is impossible to please God, because anyone who approaches Him must believe that He exists and that He rewards those who earnestly seek Him.


Hope and Faith during the Wait - YouTube

Karen varför Ordet   tills Ordet blir verklighet  Abrahams trons Fader  vilken bra enkel förklaring 


sedan  fick jag se dessa 10 min och jag  lyssna fram o tillbaka  på dessa 10 min  och bestämde ..aha det är så här jag ska tänka  ...så då gör jag upp en Ordets lista jag läser det första jag gör på morgonen innan  kolla sms osv  få fokus  på Jesus närvaro   Guds Ord är Jesus ex imorse  läste jag igenom joh 14   och försökte lära mig utantill  så när jag håller på att vakna  så funderar jag på joh 14 ord  citerar tyst i mina tankar  texten  i joh 14   och det var en skön  feeling   så nu bygger jag upp fler texter   så jag ska lära mig utantill  och innan vakna gå igenom tyst i mina tankar  


PRAYER TO PLEAD THE BLOOD OF JESUS FOR PROTECTION | No Weapon Formed Will Prosper - YouTube


nötskal  hur be ut Ordet wow  min smala lycka  det var här jag upptäckte worship me and  I will bless your food and  water  and I will take away sicknes among you   sedan kolla jag min 1917 men där står tillbedjan och tjäna  men inte worsship  och jag kopplade ej ihop att det är worship   ..så då sökte jag efter riktigt skön Worship och testa  hur det känns och från Terry Mac Almons  World Prayer Center från mötet 2015  ..så om jag lyssnar på detta då ska  enligt löftet  Jesus  välsigna mat o dryck och ta bort sjukdom bara  för jag bygger in worship mycket mer konstruktivt  så som ps 92  beskriver David  gjorde  ..jag följer nu Davids sätt lägga upp dagen  ..en instruktion helt enkelt   och det var Renner  Seven things  som fick mig på spåret  det första jag gör sök Jesus  först av allt  sedan sms  kanon förklaring av Renner  

kortfattat 

Jesus Kristus i er härlighetens hopp: Johannes 14 jag läser varje dag dessa tröstande uppmuntrande uppbyggande ord från Jesus hjärta



Psaltaren, 92 Psalmen (Bibeln)


Varför be ut Ordet Hinn förklarar 



Benny Hinn - The Authority of God's Word - YouTube


13 in S om pastor ej läst ordet patmos  S lura pastor build an reservoar of the woed in your life so then troubles come you can use the word against S  lies 

underbar lovsång 2 in i hinns egen församling orlando 

kanon om ordet för slå S   you cant not defeat S with your experience wow jesus say it is written joh 10 33-36 

hinn defeat S every single time when hinn use the bible against S wow  

om du ej vet bibelordet lurar S dig snabbt som ett rytande lejon då ej konstigt om profeter inte kunde bibelordet  mmvh    joh 14  mm mellanö  ej g son kunde ej ...lätt byte  kem likaså hell 

hinn vet exakt  weapon to defeat S hinn not afraid  it is written nötskal svp hinn hyrt hebreisk professor för lära sig hebreiska 

jesus know you can not defeat S with your experience  only by gods word it is written it the only way to defeat S  and if you dont know what is written you be defeated by S you are in trouble  wow   det förklarar saken kanon innan vakna utantill tre kapitel text mer är det ej 



Jesus undervisning  där jag  väljer låta Ordet förklarar sig själv efter lyssnat till Hinns förklaring  dvs sätter ihop verser you tubare trycker på i sin undervisning ...Amen  behövs  laptop  för få helikopter överblick över ämnet 




FÖRDJUPNING   you tubare förklarar  Jesus blod ... hörlurar på ...  plus anteckningar då vet jag var  vad står när repeterar  efter någon månad  .....här enbart  kunskapen om Jesus blod  fokuserad  kunskap  av insatta  som ser  bibelordet som 100 % sanning  ....dessa förklarar  extremt bra  ....det är nytt för mig ...

  men nu när 60 djupstudera  denna den viktigaste  av  alla sanningar   ..Jesus  Fader  ville bevisa sig rättfärdig  rom 3  därför valt Jesus joh 17   och ej någon helig människa .. Jesus  sa  ni är härifrån jorden  jag är inte härifrån  utan jag kommer från himmlen  joh 6 ..

det är ju det som är grejen med   Jesus...joh 17...   joh1 ..  1 joh 1 ... kolos 1 .....  joh 6  ...hebr 1...1 mose 1 ....beskriver  ingen människa  utan Jesus beskrivs  som en evig allsmäktig  enfödd Gud  som blev kött dog uppstod besegrade dödens makt.. hebr 2 ....  jesaja 28....joh upp 1 


 så om Jesus säger joh 10:27-30  och jag häller fast  i tankarna  joh 10:27-30  varje dag  då växer dessa tankar  ..hur vet jag inte  men de växer enligt mark 4  och matt 4  är en grundsanning  det var denna Onda Ande  Jesus kom för besegra  och besegrade  genom sin lydnad intill döden på korset filip 2


det var denna  lektion av Hinn.. som förklara varför  enbart Ordet  besegrar  Den Onde Anden ... och efter förstått detta med Ordets makt .. 

satte jag ihop  en bibelord lista som dessa you tubare trycker på sin undervisning .. ...Be ut Ordet ...innantill ...utantill...en vers  ...flera verser ...låt fantasin  skapa kombinationer  ...

och jag lärt utantill vissa verser  som jag tänker igenom innan jag vaknar  ...när det gjort ...då jag rätt frekvens... då börja  kolla sms  epost slå på datorn ...sedan  på kvällen  också några verser innan somna  ...


ex  Dominion läran  ryggraden i Jesus undervisning  hela  Bibeln bygger på denna lära  som kallas Dominion 

tog 30 år för mig greppa  dessa tankebyggnader  och you tubare som blivit undervisade av Jesus förklarar  

ja  det är verkligen min passion att förstå  och att praktisera Jesus undervisning  i min grå vardag ...det är verkligen kul och det är extremt  kul  med dessa Faith fyllda you tubare  som  verkligen gillar  att undervisa  ..det är så  medryckande  och jag blir eld och lågor   efter ett tag  när dessa sanningar  dessa dolda sanningar  sjunker ner i min ande 

 och för det ska gå lättare  få in Jesus tankar  bibelord  då lär jag mig verser utantill   ..nu kan jag 24/ 7  plocka upp verser från mitt undermedvetna  ..och det är löjligt enkelt efter ett tag  ...denna teknik låta Jesus orden tala för sig själv ..

och jag kommer in i mark 4  säden Jesus orden växer inom mig själv ..jag vet inte hur  bara att de växer   ..jag ska bara mata mig med dessa ord  ..det är allt  ..och det är löjligt enkelt  ...detta är min bas nivå av Ordet  ..nu kan det aldrig bli flummigt med änglasyner   eller profetior  där tolka symboliskt  ..då stor risk flummigt  och stor risk bedragen  ..

nej  det tog tid  30 år innan jag förstod  detta med Ordet.. denna  enkelhet .. och det var amerikansk Faith som lärde mig denna teknik  ..använd Ordet som i bulldog Faith  ..släpp  ej Ordet  ..så då lärde jag mig utantill vissa verser som jag tänker på innan vakna  och tänker på innan somna   ...enkelt smidigt arbetssätt för mig som verkligen vill studera Ordet ...

denna utantill är läcker  innan jag  vaknar ..

få bort oförlåtelse hos mig  i mina tankar  problem nr 1  i Kristi kropp sa en you tubare då gjorde jag denna förebyggande bön  

oförlåtelse = det stoppar  Jesus milda förlåtande kärlek  som vill strömma igenom mig till andra ..så då får matt 6: 9-15 växa  i mig dagligen  


Fader Vår 

matt 6: 9-15 

Tack Fader i Jesus namn  då förlåter jag människors försyndelser  i Jesus namn  

Tack Fader i Jesus namn  då  välsignar jag människor  i Jesus namn 

Tack Fader i Jesus namn 

Fadern i Jesus namn välsignar er  och bevarar er och låte sitt ansikte  lysa på er  och vare er nådig och vände sitt ansikte till er och give er  av sin Frid 


i Faderns  Sonens och den Helige Andens namn 

Amen Amen Hallellujah 


då bara repetera denna slinga kedja av ord  varje dag  innan  vaknar  så gör jag så får dessa ord arbeta förebyggande i mina tankar  enligt mark 4 :3 14 27 








det var denna  lektion av Hinn.. som förklara varför  enbart Ordet  besegrar  Den Onde Anden ... och efter förstått detta med Ordets makt .. 

Benny Hinn - The Authority of God's Word - YouTube


13 in S om pastor ej läst ordet patmos  S lura pastor build an reservoar of the woed in your life so then troubles come you can use the word against S  lies 

underbar lovsång 2 in i hinns egen församling orlando 

kanon om ordet för slå S   you cant not defeat S with your experience wow jesus say it is written joh 10 33-36 

hinn defeat S every single time when hinn use the bible against S wow  

om du ej vet bibelordet lurar S dig snabbt som ett rytande lejon då ej konstigt om profeter inte kunde bibelordet


Dominion läran som är ryggraden  i Jesus undervisning  där jag  väljer låta Ordet förklarar sig själv och det är dessa verser you tubare trycker på och nu okt 23 jag greppar  tankebanan  Dominion och det är Francis Myles  förklaring som fick mig på spåret 

Dominion bibelverser innantill 

1 mose 1 :11-12 ..

1 mose 1:26 

psalt 115:15-16

mark 11: 22-26

matt 16:9

luk 10 :18-19

matt 4:10 -11

joh 1:1-3

kolos 1: 12-23 

joh upp 12: 10-11

psalt 104:4  

you tubare 

Jesse kingdom = how god does things 

myles natural + speak 1 + spek 3 + speak 2  = nötskal why dominion länkar myles  längre ner i detta inlägg 

brim blodet 

hinn Ordet matt 4:10 

prayer to plead the blood 

wheaton  focus faith 100 % = like a dog going after a sqirrell 








The most powerful Blood group in the world | Bishop Samuel Patta - YouTube

12 okt  23 repeat nötskal varför justified  10 in wow  tack jesus för du vill lära mig detta hur 100 % lita på jesus namn jesus blod wow 







The most powerful Blood group in the world | Bishop Samuel Patta - YouTube

12 okt  23 repeat nötskal varför justified  10 in wow  tack jesus för du vill lära mig detta hur 100 % lita på jesus namn jesus blod wow 

Tack  Fader  i Herren  Jesus Kristus namn   

Då litar jag på att Din Nåd  är mig nog  och jag förtröstar på Herren  Jesus  Kristus blods beskydd 

Amen  Amen  Halleluja  

21  min in chad  förklarar 2 mose 12  utsökt och jag satte ihop bönen  utifrån chads  undervisning  och spirutual warfares utsökta undervisning   i samma ämne  jag studerar detta ämne noga nu  vad olika pastorer säger 


Covered By The Blood | Chad Gonzales - YouTube


PRAYER TO PLEAD THE BLOOD OF JESUS FOR PROTECTION | No Weapon Formed Will Prosper - YouTube


9 Things to Understand About the BLOOD of JESUS - YouTube


vlad vilken utsökt presentation  för lära din församling  vilken underbar ide  dig ska jag följa 


9 Things to Understand About the BLOOD of JESUS - YouTube


How to PLEAD the BLOOD of JESUS | Curt Landry - YouTube


The Blood of Jesus is our Stronghold | Dr Samuel Patta - YouTube


följ patta i denna blod serie patta orädd för S  

vet blodet superviktigt   devil attacks  blood say pass over wow 

14 sept 23   lita 100 % på blodet  gör ej folk 16aug 23 

The Blood of Jesus is our Stronghold | Dr Samuel Patta - YouTube



Take this medicine daily | The Blood and Bread of Jesus | Bishop Samuel Patta - YouTube


Pastor Samuel Patta - How to overcome bad thoughts with the Blood of Jesus - YouTube


You have the power in you to overcome Witchcraft and Blackmagic |Power of Spoken Word| Samuel Patta - YouTube


The Restorative power of the Blood. | Bishop Samuel Patta - YouTube


The Redemptive Power of the Blood of Jesus - Dr. Samuel Patta (English Sermon) - YouTube


The most powerful Blood group in the world | Bishop Samuel Patta - YouTube

wow   dilligently  är   patta   wow nötskal justified utsökt   plead 10 in 14 hell punish evil penalty for sin nötskal how can a god of love send someone to hell wow  god is a god of love and justice  justice demands penalty for sin ...if  god is a god of love only  why does god  have a hell ...god is a god of love and justice  justice  13 in 

vengeance 17 in jes 61  vengeance is not revenge   vengeance is justice metet out to the wrong 

god is a god of justice because of his vengeance  skada någon för denne skadar dig 

how can you justifie love and vengeance 

petrus reste upp död  i joppa   thats gods love  petrus fick ananias safira falla döda thats gods vengeance 

den som förstör guds tempel den ska gud förstöra  de ljög de behövde ej ljuga de kunde behålla alla pengar  om de ville de överlade ljuga mot DHA  vengeance  guds rättvisa utförd på den som gjorde medvetet fel 

Jesaja, 61 Kapitlet (Bibeln)

vengeance meaning - Sök på Google


Vengeance definition in American English | Collins English Dictionary


Jesaja, 53 Kapitlet (Bibeln)


vers 10 the lord is satisfied  21  in when  jesus rose from the dead ...det behagade gud  slå  jesus med sjukdom om jesus liv så bleve ett skuldoffer 

jag ska fortsätta citera hela jesaja 



skriv in bön jesus blod  från a4  helad i jesus blod osv 


natasha hinn som 10 åring visste om blodet i bok blodet hinn S du kan inte röra mig pga blodet läs boken wow och jag får veta det nu som 60 åring som ny kunskap så se vad natasha lär om blodet 

Natasha Hinn 10 25 22 Transfering of Spirits - YouTube

56 varje dag be jesus blod wow  inget av blodet  mer än en gång då teo är spiritual warfare extremt kunnig om blodet  wow för nu lär sig natasha försvar och kör jes 54.17 med egna ord 

49 natasha just nu känner piercing from , warlocks from facebok medan natasha predikar blir angripen trummar med fingrar såg ett vitt hål i anden som piercar natasha rules his spirit proverbs 16,32 he who is slow  16,1  answer from the tounge is from the lord  jes 54,17 no weapon you reverse the curse with your mouth exakt det sa myles earth speaks  condemmed the curse  and send it back from there it came from

a brinnade smärta  brinnande pilar som Paulus lär  ..trons sköld som utsläcker den Ondes alla brinnande pilar  wow  andliga  pilar stacks genom natashas bröst  kände någon körde in riktig smärta  i köttet 49  efter samtidigt någon predikade och folk fyllda av glory  slain in the spirit ...wow time out  läs in jes 54,17  svarsbön hände 2022 och natasha aldrig hört ordet wicca  innan 2022  då vet ramirez försvar  lyssna in ramirez  noga 

  sid 62 blodet hinn då har Anosike rätt 2 ve fasta för ej bli skadad wow  

37  oförlåtelse stor port demonisk påverkan 

25 in natasha ser ockulta andar andar kvävde visste andar kunde ej andas på tre dagar wow spik vet vad talar om  story time 27 in en profet la händer på natasha för ville veta framtiden i själva verket förbannade de natashas rum så natasha vet nu detta  spik  de förbannade när natsha gjorde skilsmässa frå sin man  wow  ockulta astra projekting i hennes hem i flera års tid   efter bjudit hem dem ovetande de var ockultister wow och  spoke death   and destruction  and cursed my destiny and over natashas life  many years and natasha did not know this  de försökte döda skada natasha  i flera års tid  och natasha helt ovetande om detta  utan det var en profet som fick lägga händerna på natasha  och blev hembjuden  och sedan i flera års tid astral projekt i natashas rum mentala liv wow  damen vet nu sällsynt kumskap ..detta spännade lära sig förebygga hur natasha  tuffing wiil see the spirits behind people ..då blivit bränd av spirits  people can be cursing you and preaching jesus and miracles happens and the preacher abuses wifes det vet natasha   festligt med  jesus blods beskydd kunskap över ett hem och inneboende i det hemmet  

22 do not lay hands on you you dont know in the lord glöm ucks ett tag inga handpåläggning ucks om ej oren   överföring  kan ske förbön  gå igenom med a  trinidad  en kvinna fram ville lägga händer på pastorn pastorn grep armen sa nej jag känner inte dig ..men den den den får lägga händerna på mig  för jag känner dem i Jesus wow you  can pray for me  you can pray for me  you can pray for me  trinidad pastor väljer ut mycket noga  de som ber för  trinidad pastorn  wow för på trinidad flera ockulta låtsas de är jesus troende men vill i själva verket lägga händer på pastorn och förbanna andeöverföring sker tydligen via handpåläggning 

  wow   även förbön ucks  var försiktig wow  många ockulta förklär sig som jesus troende och blir  medlemmar   och vill lägga händer på folk  och då sker en ande överföring demonisk  vilket var avsikten  wow natasha nötskal 

min fru bryter överföringar  jag bryter alla felaktiga band och bindningar  och jag sätter ett stopp för alla överföringar Tack Fader i Jesus namn   det blir borttvättat  som blir skitig på händerna och man använder tvål och blir ren  lärt av arken dessa ord  de är ju i förbön 24/7  även om varit på jobbet   eller ringt mamma så bryter min fru överföringar alltid 

Natasha Hinn 10 25 22 Transfering of Spirits - YouTube


Benny Hinn - The Authority of God's Word - YouTube


13 in S om pastor ej läst ordet patmos  S lura pastor build an reservoar of the woed in your life so then troubles come you can use the word against S  lies 

underbar lovsång 2 in i hinns egen församling orlando 

kanon om ordet för slå S   you cant not defeat S with your experience wow jesus say it is written joh 10 33-36 

hinn defeat S every single time when hinn use the bible against S wow  

om du ej vet bibelordet lurar S dig snabbt som ett rytande lejon då ej konstigt om profeter inte kunde bibelordet  mmvh    joh 14  mm mellanö  ej g son kunde ej ...lätt byte  kem likaså hell 

hinn vet exakt  weapon to defeat S hinn not afraid  it is written nötskal svp hinn hyrt hebreisk professor för lära sig hebreiska 

jesus know you can not defeat S with your experience  only by gods word it is written it the only way to defeat S  and if you dont know what is written you be defeated by S you are in trouble  wow   det förklarar saken kanon innan vakna utantill tre kapitel text mer är det ej 

Benny Hinn - Practicing the Presence of the Lord - YouTube


Benny Hinn - Practices for "Waiting on the Lord" - YouTube


God's Word | Benny Hinn | Sunday Night Service - YouTube


DR MYLES MUNROE TEACHING | THE POWER IN GOD'S WORD | BIBLE STUDY - YouTube


myles speak 123 på teologi 1  skriv där klart först 


dominion  etikett dominion allt som hör till detta ämne dominion  skriv in dominion på bokmärken ..nu snabbt se alla dominion på en gång  ..helikopterbild snabb  hörlurar på  anteckningsblock  start juni 2023  


först ut Myles 

23 okt 23  efter ett längre tid jag lyssna  myles  i denna ordning och nu fatta jag vad Jesus visade myles  dominion i ett nötskal  wow   nu kul praktisera dominion  så som Jesus lär myles  


Francis Myles förklarar Domnion läran i ett nötskal med dessa 4  ger nötskal  

How I DEFEATED WITCHCRAFT by SPEAKING to the EARTH | Supernatural Stories | Dr. Francis Myles - YouTube...dominion




I Speak to The Earth Part 1 | Dr. Francis Myles - YouTube



I Speak to the Earth Part 3 | Dr. Francis Myles - YouTube...dominion


I Speak to the Earth Part 2 - YouTube..dominion


xxxxx

myles far vilken resa unge myles gjort  smakat döden och överlevt och sedan får ministry  dominion  speak to earth 

What Jesus Told This Catholic Man Shocked Him! - YouTube..dominion



How I DEFEATED WITCHCRAFT by SPEAKING to the EARTH | Supernatural Stories | Dr. Francis Myles - YouTube...dominion

1 mars 23  




I Speak to The Earth Part 1 | Dr. Francis Myles - YouTube


25 nov 22  

10  reverse the instruction the  wit  spoke ..då har orden jag talar under press likväl betydelse   tala välsignelse ord  välsigna  allt i kylskåpet  tala  till jorden välsigna marken  välsigna allt gör ny vana  efter hört Francis  berätta varför  this  blow my mind  första gång jag lyssnade på Francis  19 juni 23 nu nu 21  efter funderat igenom  ...denna kunskap på liv o död  ..så viktig att greppa  dominion  och nu praktisera  börja med välsigna allt  ..jag välsignar  vattnet  jag dricker nu i Jesus namn  ..jag välsignar  marken runt min bostad  välsignar marken med  Jesus frid  amen  ...jag välsignar smörgåsen nu när jag äter... smörgås var välsignad i Jesus namn..  mitt  bostadsområde var välsignad i Jesus namn min fru var välsignad i Jesus namn   min släkt bekanta kompisar  var välsignad i Jesus  namn ..vädrets makter  var välsignad  i Jesus namn ...så lär jag mig denna  bortglömda  tankebyggnad  del  2   går in i detalj  varför  välsigna  

I Speak to the Earth Part 2 - YouTube..dominion

7 dec 22

markus  12.27  gud  är gud  för LEVANDE ting gud  skapat wow  jorden marken stenen lever ...allt  gud gör lever  inkl jord ..let allt vad breath har praise the lord ..låt allt vad  anda har  prisa gud  ..17 


18  myles du måste förstå detta mark 12.27 ..gud skapade inget dött ...wow  francis  du måste förstå detta ...men då har ju sjukdomssymtom liv på riktigt  förstörande liv  på lång sikt ..spirit of pain ..harfouche  ...jag var första varelsen som talade till jord  och ni ska härma mig  ...d

då är dominion  tala  till berget  tala  till jorden  tala  till sjukdom själva grejen  dvs neks  S  tillgång  till allt jag har  är själva grejen  ..då vill jesus  se Domnion kyrkan innan  rapture 


3..gud  varför  kunde du inte  tala  när jag var under dödlig attack  ......

gud...jag kan inte btyta mitt ord  gen 1.11  o  1.26  jag gett människa  domnion  samtliga människor onda som goda  fått dominion ..tala  mitt Ord  eller inte tala mitt Ord wow  

hade jag ej sagt tig ut nu  kunde jag varit borta i förtid  wow  ....jag skall tala Ordet  speciellt under andlig press wow  även tala Ordet  under dödsfara   dödlig sjukdom  be ut psaltaren 91 3 ggr efter varandra  ..då bra  förebedjare det sumrail fick  ..sumrail medvetslös  ..gud sa till äldre  dam  på andra sidan  kontinenten  sumrail vart i filipinnerna  medvetslös  och gud sa till kvinna i usa  du måste  be för sumrail  ...när de sedan träffades en lång tid efteråt  jämförde de dagböcker  samtidigt i samma stund sumrail medvetslös  kvinna fick under bönen du måste be för sumrail och det rädda livet på sumrail  

4  francis  i do not break my word ..the reason why i cant speak  to the earth  to the dirt  ..on your behalf  ..is what happen in gen 1.26  

gud  överlät dominion  till de troende wow  time out  ...21 juni 23 ...ja då kan jag tala  till berg  under joh upp 13   

6  how can witchess kill great man of  god  ...they use a tool  ..speak to the earth ....earth has no choice ..jorden måste lyda  wit  ......tcad afrika  trollkarl länk ...ja  då kan jag välsigna i jesus namn jordens produkter  grönsaker frukt  osv  vattnet jag dricker  börja bvälsigna innan jag stoppar mat dryck i munnen  ..ny ritin  in i min ryggmärg   även be  ut  ps 91  3 ggr på raken ny rutin  ...

då skall jag verkligen säga  1 petr 2.24  ..det är detta Ord  som är fröet  som skapar hälsa helande ..wow  och varje gång  välsigna  frukt grönsaker  min  fru  folk   ja allt 

psalt 115 . 15-16....vi  auktoritet jorden...

16..given to men  legal right ..the earth has no choice  



I Speak to the Earth Part 3 | Dr. Francis Myles - YouTube...dominion

14 dec 22 

gen 1.11 kommando princip ej bryta  ...first seed =  seed= of spoken word of god  dvs  den osynliga Ordet  är den osynliga säden hebr 1  tro substansen av ting som ej syns  ..promotion allt på jorden tala till jorden  om money 

minfru sa  psalt 119  41-50  

119  om Ordet  står i 119 så mycket om Ordet



(1) FAITH FOR DOMINION | 3 NIGHTS OF FAITH| BILL WINSTON - YouTube...dominion


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

faith uppsamling från digital

 ddd Learning How to Follow God's Voice — Karen Wheaton | Ramp Church Manchester - YouTube Hope and Faith during the Wait - YouTube Seve...