onsdag 15 november 2023

Faith Dominion why

 ddd



(1) FAITH FOR DOMINION | 3 NIGHTS OF FAITH| BILL WINSTON - YouTube...dominion


What Jesus Told This Catholic Man Shocked Him! - YouTube..dominion

How I DEFEATED WITCHCRAFT by SPEAKING to the EARTH | Supernatural Stories | Dr. Francis Myles - YouTube...dominion

1 mars 23  


i speak to the earth part 1 - YouTube...dominion

25 nov 22  

10  reverse the instruction the  wit  spoke ..då har orden jag talar under press likväl betydelse   tala välsignelse ord  välsigna  allt i kylskåpet  tala  till jorden välsigna marken  välsigna allt gör ny vana  efter hört Francis  berätta varför  this  blow my mind  första gång jag lyssnade på Francis  19 juni 23 nu nu 21  efter funderat igenom  ...denna kunskap på liv o död  ..så viktig att greppa  dominion  och nu praktisera  börja med välsigna allt  ..jag välsignar  vattnet  jag dricker nu i Jesus namn  ..jag välsignar  marken runt min bostad  välsignar marken med  Jesus frid  amen  ...jag välsignar smörgåsen nu när jag äter... smörgås var välsignad i Jesus namn..  mitt  bostadsområde var välsignad i Jesus namn min fru var välsignad i Jesus namn   min släkt bekanta kompisar  var välsignad i Jesus  namn ..vädrets makter  var välsignad  i Jesus namn ...så lär jag mig denna  bortglömda  tankebyggnad  del  2   går in i detalj  varför  välsigna  

I Speak to the Earth Part 2 - YouTube..dominion

7 dec 22

markus  12.27  gud  är gud  för LEVANDE ting gud  skapat wow  jorden marken stenen lever ...allt  gud gör lever  inkl jord ..let allt vad breath har praise the lord ..låt allt vad  anda har  prisa gud  ..17 


18  myles du måste förstå detta mark 12.27 ..gud skapade inget dött ...wow  francis  du måste förstå detta ...men då har ju sjukdomssymtom liv på riktigt  förstörande liv  på lång sikt ..spirit of pain ..harfouche  ...jag var första varelsen som talade till jord  och ni ska härma mig  ...d

då är dominion  tala  till berget  tala  till jorden  tala  till sjukdom själva grejen  dvs neks  S  tillgång  till allt jag har  är själva grejen  ..då vill jesus  se Domnion kyrkan innan  rapture 


3..gud  varför  kunde du inte  tala  när jag var under dödlig attack  ......

gud...jag kan inte btyta mitt ord  gen 1.11  o  1.26  jag gett människa  domnion  samtliga människor onda som goda  fått dominion ..tala  mitt Ord  eller inte tala mitt Ord wow  

hade jag ej sagt tig ut nu  kunde jag varit borta i förtid  wow  ....jag skall tala Ordet  speciellt under andlig press wow  även tala Ordet  under dödsfara   dödlig sjukdom  be ut psaltaren 91 3 ggr efter varandra  ..då bra  förebedjare det sumrail fick  ..sumrail medvetslös  ..gud sa till äldre  dam  på andra sidan  kontinenten  sumrail vart i filipinnerna  medvetslös  och gud sa till kvinna i usa  du måste  be för sumrail  ...när de sedan träffades en lång tid efteråt  jämförde de dagböcker  samtidigt i samma stund sumrail medvetslös  kvinna fick under bönen du måste be för sumrail och det rädda livet på sumrail  

4  francis  i do not break my word ..the reason why i cant speak  to the earth  to the dirt  ..on your behalf  ..is what happen in gen 1.26  

gud  överlät dominion  till de troende wow  time out  ...21 juni 23 ...ja då kan jag tala  till berg  under joh upp 13   

6  how can witchess kill great man of  god  ...they use a tool  ..speak to the earth ....earth has no choice ..jorden måste lyda  wit  ......tcad afrika  trollkarl länk ...ja  då kan jag välsigna i jesus namn jordens produkter  grönsaker frukt  osv  vattnet jag dricker  börja bvälsigna innan jag stoppar mat dryck i munnen  ..ny ritin  in i min ryggmärg   även be  ut  ps 91  3 ggr på raken ny rutin  ...

då skall jag verkligen säga  1 petr 2.24  ..det är detta Ord  som är fröet  som skapar hälsa helande ..wow  och varje gång  välsigna  frukt grönsaker  min  fru  folk   ja allt 

psalt 115 . 15-16....vi  auktoritet jorden...

16..given to men  legal right ..the earth has no choice  



I Speak to the Earth Part 3 | Dr. Francis Myles - YouTube...dominion

14 dec 22 

gen 1.11 kommando princip ej bryta  ...first seed =  seed= of spoken word of god  dvs  den osynliga Ordet  är den osynliga säden hebr 1  tro substansen av ting som ej syns  ..promotion allt på jorden tala till jorden  om money 

minfru sa  psalt 119  41-50  

119  om Ordet  står i 119 så mycket om Ordet


Gary Keesee

millionare sid roth rådjur 14 

tala  deer to come to you in jesus name  ..precis som indianerna gjorde ..

14  why dont you trust me for the deer säg exakt  come deer i jesus namn kunde ask what type of dear  buck or dove 


the  simple kingdom principle made him a millionare ..sid roth  9 juni 2022  


This Simple Kingdom Principle Made Him a Millionaire - YouTube



gary  keesee panikattack jmfr hagin S ta bort händerna  från mina pengar  jag begär 200 dollar för denna vecka  

jagade deer många år utan få deer for years go hunting and not get deer 

jag ska aldrig säga  jag får inget min vanliga otur mark 11  du får vad du säger ..nej keesee säger lösningen   keesee säger de ord jesus sa tell it  to come wow 


why do not trust me for this deer this year

tell it to come deer come to me in jesus name and stand right next to me 


how to release faith for the deer ..tell it to come to you in jesus name ..det här kallar jag skarpt 


mark 11, 24  tro du fått det ..jösses duktiga  

how to hear holy spirit tandläkare 1000 000 blev 225 000 den summa dha sa 

jag kan alltså  invänta svar på varje problem hur  lösa inkl bygga ett hus  ..sedan tala ut lösningen och änglar hjälper mig förverkliga lösningen  wow  jesus  sa  du ska köpa för 225 000   fast  plakat for sale stod 1000 000 från början tandläkaren lyssna följde hela tiden jesus ord genom hela problemet vilken grej detaljstudie princip denna film äntligen får jag till det  detta att få svar  är coolt  det krävs guds visdom besegra fiender wow läckert ..ni ber inte  bönen ett vapen böneorden  ett vapen mot S 

så jag går  från förtvivlan ledsen ge upp kasta in handduken till att be ...det är själva grejen  wow så när andra ger upp hoppet för det är omöjligt ..så behöver jag inte  ge upp hoppet ...nu har jag själv  gett upp hoppet  och kommit tillbaka  till hoppet  och be ut ord  typ rådjur keesee principen poängen det är gjort även ett rådjur  underlagt dominion ...deer come in jesus name ..jag tror även kunneman  gjorde så mot deer ..de är på G i USA ...den saken är klar så min muns ord  TIG UT NU  är själva grejen ...jag ska tro jesus om att hjälpa mig i vilket problem som helst  även om jag skapat detta problem hur mycket mer då om jag använder jesus egna ord i bibeln ..om  jag kan säga till ett rådjur ..kom hit i jesus namn ..människan kan jobba på 2 sätt   som kristen  survival mode  fler jobb ingen ro ständigt orolig när kommer nästa lönecheck ..eller jobba på keesee sättet det övernaturliga ..peter fisk mynt i fiskmun jesus sa ej gå och jobba utan sa där pengen fanns  ..ha ingen oro  jesus hjälper wow ..då har jag i princip ej vetat  om min auktoritet  i jesus över  S  ..även för andra under S  ..kan ett vilt  skyggt  rådjur komma i jesus namn ..det är auktoritet ..jag ska lus läsa keesee undervisning ..next project ..den jesus troendes  uppgift är faktiskt  dominion först över sig själv sedan föer asndras behov de som vill ha jesus befrielse 

..den jesus troende  satt i  Satans världs  dominans och ska lära sig dominera över S  så S flyr 

prayer 1  14  100 poängare fader vår 

what is prayer just pray pt 1 ..gary keesee 13 aug 2019 

får visdom exakt ..gary fått tag i sällsynt kunskap ..james 5.13 is anyone among you in trouble kjv..let them pray is  anyone happy 

4  james 1,5 visdom 


8 filip 4  

14  matt 6, 7  8  fasta 57 dagar  hjälper inte nej  cant move before you pray fader vår  duktig förklara bön wow  be utan uppehåll tio poängare eller 100 poängare we have not because we ask not 

prayer 2  drenda  vi tackar pga vi redan fått svar family journal prayer dagbok skriv fråga skriv svar 

what is prayer just pray pt 2 ..gary keesee 14 aug 2019 

praise fast ej känner för det 

drenda  vi tackar för vi fått det det är därför vi tackar i förväg vi redan fått det innan syns 

5 jag steg först  draw near to god jesus avslöjar det onda planer  innan sker och jag ska be få ord dominion så ej sker ..då används S för öva upp min höra  och poängen att jag känt mig modlös  kasta in handduken är precis vad S  vill jag ska känna ..då är dominion helt enkelt en övnin stå emot S  wow praise fast inte känner för det prayer journal 


prayer 3  pärlband hitta bakom tv 



the kings dominion take no thought for  tomorrow ...gary keesee ..faith life now ..5 april 2014   30 min nötskal 

the kings dominion ask tala ut ..fråga  svar  på vilket problem som helst ...invänta svar  ...tala ut svaret ..you cant make it to happen  but you can aggree and decree vad jesus säger för svar 


då avskalat  jesus vad ska jag göra tycker du ..vilka ord vill du ge mig jesus som löser problemet jag frågade om 


så som jag gör 2 m1629   och får spontana ideer så kan jag göra för problem  och få exakt svar typ tandläkaren wow 

14  heaven waits on you to decree it därför stjäl S ..done for him ..come and agree with heaven  agree är grejen 14  allt i ett nötskal  13-16 

en kung jesus gör decree exakt med luk 17 vi har endast gjort vad vi var pliktiga att göra 

så vid sjukdom sök ord plus  stå på ordet genom jesus sår helad  men sök ord hur gå vidare 

i can release the authority of jesus and  jesus waits on me to agree and decree especially in trouble 


jösses nu vet jag vad jag ska leta efter  ..heaven enforces what you release ..detta är hemligheten som wow sök guds rike först  gör inget bekymmer säg inte vad ska jag äta dricka kläda mig med utan fråga efter svar ..invänta svar  ..tala ut svar 

10  gud  vet problem och jag ej säga problem detaljer ..jag ej har svar  ..utan jag frågar jesus som har svaret och jag talar ut detta svar  ..därför drenda  en hel dag i bön för få svar  tungor ger svar ..detta innebörden sök guds rike först ..gary körde tungor mysterier berätta ..jag skall alltså ej själv tänka ut svar utan fråga jesus om ett svar  och när jag får höra svaret ..jag talar ut detta svar  

14  you cant make it to happen  but you can deccre it wow det kungen sagt i nuet ..det är nu änglarna tar kungens ord gör reality i mitt problem ..i got it ..i finally got it  började 2021  studier  i detta  faith mark 11  och nu juni 2023   jag fått svaret  hur varför be

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

faith uppsamling från digital

 ddd Learning How to Follow God's Voice — Karen Wheaton | Ramp Church Manchester - YouTube Hope and Faith during the Wait - YouTube Seve...